THAI Holds Customer Satisfaction Survey Lucky Draw
Thai Airways International Public Company Limited recently held a THAI Customer Satisfaction Survey (TCSS) lucky draw at the company’s head office. Mr. Teerapol Chotichanapibal, THAI’s Vice President, Commercial Development and Support Department, presented a round trip economy class ticket to the lucky winner, Mrs. Rampai Sirimanakul, who filled in the TCSS form while flying TG794 from Bangkok to Los Angeles on 10 November 2009. As a result, she received a round trip economy class ticket from Bangkok to Los Angeles.
The THAI Customer Satisfaction Survey (TCSS) is a survey distributed to customers who fly THAI in any class on either domestic or international flights to explore their satisfaction with the airline’s service. The survey result will help us identify areas which require special attention and develop our products and services in order to meet our customers’ expectation.
การบินไทย มอบรางวัลผู้โชคดีจากแบบสอบถามการสำรวจความพึงพอใจของลูกค้า
นายธีรพล โชติชนาภิบาล (ที่ 2 จากซ้าย) ผู้อำนวยการใหญ่ฝ่ายพัฒนาและสนับสนุนการพาณิชย์ บริษัท การบินไทย จำกัด ( มหาชน ) มอบบัตรโดยสารเครื่องบิน ชั้นประหยัด เส้นทางไป - กลับ กรุงเทพฯ - ลอสแองเจลิส ให้แก่ นางรำไพ ศิริมานะกุล (ที่ 2 จากขวา) ผู้โชคดี จากการตอบแบบสอบถามการสำรวจความพึงพอใจของลูกค้าบนเที่ยวบินการบินไทย หรือ THAI Customer Satisfaction Survey หรือ TCSS ณ การบินไทย สำนักงานใหญ่
การสำรวจความพึงพอใจของลูกค้าบนเที่ยวบินการบินไทย หรือ THAI Customer Satisfaction Survey หรือ TCSS เป็นการสำรวจความพึงพอใจของลูกค้าในเส้นทางระหว่างประเทศ ทุกชั้นบริการ เพื่อนำผลการสำรวจ มาพัฒนาและปรับปรุงการบริการให้ตรงกับความต้องการของลูกค้า
Credit: Thai Airways International (www.thaiairways.com)
No comments:
Post a Comment