Two million hits from 149 countries for the F150 on the Ferrari site
Maranello, 28 January - As usual, the launch of Ferrari’s new F1 car has created a lot of interest, especially on the internet, where web surfers were able to follow the presentation of the F150, linking up to Maranello through live streaming on the Ferrari.com site.
Two million people from 149 countries followed the event. Fans logged on not just from traditional F1 strongholds such as Spain, Brazil, the USA and the UK, but also from countries in the Far East (Japan, China, Hong Kong and Taiwan,) with many clicking on from India, as well as countries such as Afghanistan, Uzbekistan, not forgetting the African continent, in the shape of Namibia, Botswana and the Congo to name but a few. There were plenty of web surfers from the Middle East too, including the Emirate of Abu Dhabi, home to the Yas Island, Ferrari World Abu Dhabi theme park dedicated to the Maranello marque, where visitors were able to watch the presentation ceremony.
Due milioni di accessi da 149 paesi sul sito Ferrari per la F150
Maranello, 28 gennaio - Come sempre il debutto della nuova monoposto Ferrari di F1 ha destato grande interesse anche tra i navigatori web, che hanno potuto seguire la presentazione della F150 collegandosi con Maranello in diretta streaming dal sito Ferrari.com.
Due milioni le persone collegate da 149 paesi che hanno seguito l'evento. Oltre che da aree tradizionali come Spagna e Brasile e Stati Uniti e Inghilterra, ci sono stati tifosi che si sono collegati anche dai paesi dell'estremo Oriente (Giappone, Cina, Hong Kong e Taiwan), molti dall'India ma non sono mancati collegamenti da Paesi come l'Afganistan, L'Uzbekistan e persino dal continente africano con la Namibia, il Botswana e il Congo solo per citarne alcuni. Numerosi gli internauti del Medio Oriente, tra i quali spicca l'Emirato di Abu Dhabi dove i visitatori del Parco tematico dedicato alla Casa di Maranello sull'isola di Yas Island - Ferrari World Abu Dhabi - hanno assistitito alla cerimonia di presentazione.
Credit: Ferrari S.p.A. (www.ferrari.com)
No comments:
Post a Comment